elina<3

hejhej
jag vill bara berätta för er om den underbaraste tjejen!!!!!! jag lärde känna henne för typ ett år sedan genom simmningen. I början tyckte jag att hon var litte konstig men det vissade sig vara att hon var den underbaraste tjejen. Hon heter Elina Lehvonen. jag är så glad att jag känner henne. När jag är med henne så är jag alltid glad hon är en av den roligaste människor jag känner=) Hon är bara helt fantastisk och bäst och sötast och cooligast och snällast och kramigaste och smartaste och gulligaste och roligast och fiiiiinaste och snyggaste och underbaraste och vildaste och konstigaste ovh jag kan hålla på så hära i evigheter. Hon betyder så himla mycket för mig och jag skulle bli så ledsen om vi splitrades eller om någonting skulle hända med våran vänskap. 

Kommentarer
Postat av: Elina

Tinna!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3

Jag kan kopiera texten fast byta ut namnet Elina till Tinna!

Du är världens bästa snällaste människa!

FLER TINNOR TILL VÄRLDEN TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

2008-11-03 @ 18:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0