Har engelska =S

Det vissar sig att jag ska hålla på med datan så jag kan skriva lite mer!!!=) =) =) =) Jag längtar till träningen jag vet inte varför men men.  Sofia klaga om att jag skriver för långa meningar.  Så jag ska bli bätre. =) Dag ut och Dag in går vi i skolan och vi ska lära  oss någonting. Jag har en svenska historia jag måste göra klart, ett so prov och träna spanska jag årkar inte me skolan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Det finns för få timmar på dyngnet, jag hinner inte med allt pluggande. jag ska lära mig om columbus  till i morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kommer aldrig att klar det. Jag sitter i våran datasal och sitter mellan sofie och sofia och det är inte bra dom är dom konstigase människor i världen =)'. JAg har inget att skriva om och har inget att göra. Jag är klar med min engelska papper. Jag försöker komma på någonting men det går inte.... så det blir lite blandat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0