EKV

Nu sitter jag här på min ekv och har inget att göra. jag fick min lärares data så jag skriver bara litte. jag kan berätta lite om tävlingen i söndags. Jag simmade 100m medly och fick en lite asma atak men det gick bra sen skulle jag simma 50m fjäril då fick jag min första riktiga alvaliga asma atak jag kunnde inte andas. sen efter typ en halv timme timme simma jag 50m krål det gick jätte bra. jag fick typ 2sekunder bättre och kom 3 i mitt hit.<3 och på medlyn fick jag 7 sekunder bättre. det är en vanlig tråkig måndag men det kommer bli bättre jag ska på träning och träffa all där men först ska jag träffa sofia i liljan så åker vi till sammans<3 men måste gå nu har NO skriver mer i kväll<3 PUSS&KRAM T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0