FÖRLÅT

Jag har inte kunnat skriva jag har inte kommit in på min blogg men nu gjorde jag det.=) jag har inget att göra. I morgon fyller min skola 10 år typ så alla i mentor grupperna ska göra en tårta  tillsammans och alla ska ha med sig något till tårtan och jag ska tydligen ha chocklad mosse men det ska bli kul sen ska sofia sova över hos mig vi ska skvallra massa och ha jätte kul det går inte att ha tråkigt med sofia=) sen på söndag ska jag tävla i fyra 50:or och två 100 meter på 2 timmar typ jag kommer att var död efter det!!! men nu måste jag gör min chocklad mosse så att dom i min mentors grupp inte blir arga säger omvi vinner något PUSS&KRAM T

Kommentarer
Postat av: Sofia

va mysigt vi hade ! <33

2008-10-04 @ 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0