hej jag loggade inte ut

hej hej

en lista alla tjejer måste svara på


1:Är du snygg? - nee jag vet inte
2. Är du fet? - nja lite  
3. Är du smal? - nee
4. Är du en sportfåne? - nej
5. Är du rolig? - kanske ibland
6. Är du sjuk? - nej tror inte det
7. Är du feg? - ja jag är nog ganska feg
8. Är du törstig? - nej jag drack nys
9. Är du 15 år? - om ett år=)'
10. Är du rik? - ibland
11. Är du fattig? - Nej
12. Är du smart? - nja det  kan hända
13. Är du shoppingsugen? - ja det är jag alltid
14. Är du retsugen? - nej jag tror inte det
15. Är du saknad av någon? - jag hoppas det

SKULLE du...
1. Skulle du vilja vara längre? - Japp
2. Skulle du vilja väga mer? - nej tack
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - ??????
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej det skulle jag inte vilja

KAN.
1. Kan du vifta på öronen? - ja =S
2. Kan du slicka dig på näsan? - tihi nej vad är det för fråga
3. Kan du kolla i kors med ögonen -  ja =)
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - haha jag kan inte vara tyst en minut
5. Kan dina vänner lita på dig? - Såklart, jag hoppas det
6. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - nej det räker med öronen
7. Pierca tungan elr näsan? - neeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj
8. Vara seriös eller rolig?- Rolig det är roligare
9. Brinna upp eller drukna? - DRUKNA
10. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrarna

Svara ÄRLIGT.
1. Tycker du om någon just nu? - Jag gillar många
2. Sol eller måne? -  Sol
3. Vinter eller höst? - vinter
4. Soligt eller regnigt? - båda

Om MIG.

1. Hur mycket är klockan just nu? - 11:08
2. Vart vill du bo? - New York, London
3. Hur många barn vill du ha? - två
4. Vill du gifta dig? - Ja, men inte nu
5. Är du kär? -  lite 
6. Favorit årstid? - vinter!!!!

Har du under dom senaste 24 TIMMARNA.
1. Kysst någon? - näe tyvärrrrrr
2. Blivit kramad? - Japp
3. Känt dig fånig? -nej inte ännu
4. Saknat någon? - ja lite
5. Ljugit? - nej




jag fick den   http://jesi.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Elina

Så här borde Tinna ha svarat!!!!



1:Är du snygg? - Ja som faan! Jag borde bli modell!

2. Är du fet? - Nej inte det minsta

3. Är du smal? - Ja

4. Är du en sportfåne? - Jag simmar

5. Är du rolig? - Ja hela tiden

6. Är du sjuk? - Det beror på hur man ser det :P

7. Är du feg? - ja jag är nog ganska feg

8. Är du törstig? - nej jag drack nys

9. Är du 15 år? - om ett år=)'

10. Är du rik? - Ja, hela tiden!

11. Är du fattig? - Nej

12. Är du smart? - Ja faktiskt! :P

13. Är du shoppingsugen? - ja det är jag alltid

14. Är du retsugen? - nej jag tror inte det, nej men att putta elina i vattnet är alltid kul

15. Är du saknad av någon? - Ja! Elina saknar mej skit mycket och hon älskar mej!! <3<3<3<3<3

2008-11-03 @ 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0