första inlägg

Det här är mitt första inlägg. nu sitter jag här på ett café med min kompis Hedda hon hjälpte mig nyss med att skapa min blogg. jag och hedda gick in på mathilde och jag blev kär i en odd molly kofta apropå odd molly så längtar jag efter vintern för att jag köpte min vinter jacka för typen 3 veckor sen den är super snygg en röd odd molly<3. På höst lovet ska jag til kina eller New York mamma och pappa har inte bestämt sig. om vi åker till Kina ska vi träffa några gamla kompisar och åka till vår gamla lägenhet. Men om vi åker till New York så blir det bara shopping sohpping och ännu mer shopping!!! Nu ska jag och hedda shoppa massa så jag måste sluta nu ska försöka skriva lite mer ikväll. puss och kram

Kommentarer
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-27 @ 16:19:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0