Jag framför datorn & Mobilen med sofia=)

Nu sittar framför datorn och pratar med sofia samtidigt. Jag letar med sofia på hitta.se och eniro.se farför vet jag inte!!! jag har så kul med dig sofia även om det är via mobil eller när vi är tillsammans. Du är en riktig vän!!! Det har varit en riktig måndag tråkig och seg jag gillar inte måndagar. Men det blev roligare när jag kom hem. Jag har precis gjort klart mina övningar så jag är jätte glad=) Jag har faktigst gåt ner 1 kilo jag är också jätte glad för det. Jag ska träffa sofia i morgon vi komme ratt skratta så mycket jag vet det jag har roligast med dig. Som på lägret i sommras jag hade så roligt med dig kommer aldrig att glömma det. men måste gå nu ska äta PUSS&KRAM T


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar dej tinna ! <33

2008-10-01 @ 19:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0