fejk leende

Jag tittade nyss på lisas och linneas blogg och läste en av lisas inlägg om leenden och det är sant man kommer undan med ett leende. man kan vara gråt färdig inombords och om personen frågar om man mår bra och då svararman , "att man mår bra eller att det är okej" bara man lägger till ett leende så går man på det kanske till och med en själv. man gömmer sig, iallafall jag gömmer mig bakom ett leende och jag börjar bli ganska bra på det. undra hur många det är i världen som gömmer sig bakom ett leende??? Hur mycket ska man känna en människa föra att kunna avgöra att ett leende är äkta glädje eller sorg....? finns det människor som kan läsa av en diräkt eller har dom bara tur? Hur mycket kan man känna en person??? Hur och när ska man vet att en människa är en äkta vän eller bara en kompis? kan man gråta av förtvivlan och sorg och skratt av glädje sammtidigt....?


PUSS&KRAM T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0