OK, NU SKA JAG SKRIVA!!!

Hej hej
Nu ska jag skriva. Jag har verkligen inte känt för att skriva men nu ska jag göra det. Mitt påsklov var jätte bra och rolig. Jag var i sälen md familj och släk. Här kom ngr bild.

jag i stugan efter en hel dag i backen

hade lite mysigt med lillkusinen

hela släkten firar påsk

jag och kusse var jätte trötta efter hela dag ute

vi målar alltid ägg på påsk hehe

alla äggen

påskbordet

lill kusse igen älskar honom.


I går efter skolan åkte jag, hedda, lisa och vikku till café muffins det var jätte mysigt tog inga bilder vet inte vad det är för fel på mig menmen bilder från  heddas blogg

jätte söt bild på hedda

vikku

och lisa


Det går bra för mig i skolan och har kul tack vare Lisa och många andra!!!
Jag spanska prov som gick ganska bra hähä. i morgon är det igen skola ska samla in pengar till de fattiga O.D. jag hedda och vikku ska mötas vid skolan typ 8:30. träning i morgon första träningen på 3 veckor har varit sjuk. Det ska bli skönt sen ska jag tträffa heddaoch dom  :)
snart är sommaren här!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0