prao

Idag var jag på prao och vid lunch skulle jag skära broccoli och skar på fingertoppen om jag hade skurit lite lägre hade jag blivit av med en del av min fingertopp "JÄTTE ÄKLIGT" jag åkte till vårdsentralen på lillaessingen  och dom tejpade i hopp det jag behövde inte sy. Pappa tyckte så synd om mig så jag fick köpa glass =D. När jag kom hem åt jag min glass och tog ett glas påskmust.





har jätte ont i fingret!!!!

glassen var helt okej



den ser inte då god ut!!!!

jag och mamma ha börjat påskpynta lite men vi pyntar inte alls mycket

NU ska jag gå och kolla klart på Grey's anatomy

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där nya glassen är så överskattad hahah, man får den i en liten låda liksom :D plus att "mandlarna" smakar bajs. PS gillar din blogg :)

2009-05-13 @ 13:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0