HEL DAG PÅ DALARÖ <3

jag har varit på dalarö hela dagen. min kusin hade 27 års kalas jag kan inte förstå att hon har blivit så stor jag för mig kommer hon vara 20 år men det var jätte mysigt det är så mysigt där. dom har ett hus där (typ landställe)  i går va tanken att jag, åsa, jessicac och cissi skulle åka till fåggelöudde men vi missa bussen så vi åkte hem och jag åkte in till stan och träffa hedda, vikku och clara en kom rebecca, det blev en kofta från gina och en t-shirt från weekday men jag ska lämna tillbaka den för att den satt inte så fint på. snart ska jag ut och träffa hedda.

jag och min kärlek


det finns ingen sötare än min lilla iggy


man ser någorlunda vad jag har på mig


PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0