KLARADE AV DAN!!!

äntiligen är den här dagen klar snart. jag bytte typ 10 gånger och det blev bara värre pch värre! vi får sen hur slutresultatet blir sen!?  i över morgon är det spex vi ska ha film tema jag lisa och vikku ska typ vara charies angels haha vi får se hur det blir! vi hade tänkt vara dom isex and the city men det är lite långtråkigt och ingen kommer typ fatta!? jag har fått en ny bästa kompis haha det är vikkus I phone/ hennes spellista! jag har fått en ny favorit låt "långa nätter" så här harm in efter middag sätt ut ända från jag kom hem från skolan

skit tråkigt!

 

LÅNGA NÄTTER 



snart ska jag gå och lägga mig så sov så gott!

PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0