Mors lilla Olle i skogen gick,rosor på kind och solsken i blick.Läpparna små utav blåbär äro blå.

när vi kom ut till elfsvik (tror att det heter så) på lindingö packa vi ner picknik och gick ut på promenad med hunden min älskade gamla svarta månster han fyller ju 10år idag oxå :P men så gick vi i skogen och så hitta vi massor av blåbär så vi började plocka, hehe jag åt dom snabbare än jag plocka :P så igentligen var det min kusin sosm plocka. så när vi kom hem igen blev det blåbär med vaniljglas. Det är så mysigt på lidingö. det har varit en jätte mysig dag och i morgon börjar skolan på riktigt :( jag blir ledsen bara jag tänker på det!!!! ska göra i ordning allt.


PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0