USCH avskyr städdagar!!!!!!!! (tre inlägg i ett)

HEJ
jag avskyr att städa det finns inget värre. städarna har ledigt så jag måste städa mitt rum,
nu låter jag riktigt bortskämd men jag gillar verkligen inte att städa! Jag är sämst på att städa det blir bara stökigare när jag städar jag vet intye hur jag lyckas! USCH ryser så fört jag tänker på trasor och sånt.



idag ska jag laga middag. tilla mamma, pappa, faster och hennes man. det ska bli mysigt att
faster och hennes man. släkten och familjen betyder mycket för mig, jag vet att dom alltd kommer att finnas
där för mig i både regn och solsken. det blir tre rätters middag. älsakr att baka och laga mat. en av sakerna
som jag är bra på.




SAKNAR DIG SÅ MYCKET CISSI
nu får du komma hem och ta med dig ngr snygga spanjorer haha!

haha snyggingar vi är!!! du är så fin!!!!
glöm inte bort mig när du är i madrid!
<3<3<3<3



va det den här låten du menade cissi? den är till dig iallafall!



PUSS&KRAM T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0