ute på stan <3

jag älskar att vara ute på stan! att ha alla  design affärer runt omkring dig. Jag fick med mig lite saker hem men bara nödvändiga saker som man bara måste ha. jag hittade även ett par bottega veneta skor för 5000 super snygga, en LV väska för 10000, en mulberry väska för typ 10000 och en jacka kommer inte i håg märket för typ 4000 men det får bli en annan vacker dag! nu har alla typ åkt utomlands och jag är kvar i stockholm. Sommar lovet har gått så fort. Jag vill inte tillbak till skolan!!!!! jag har bestämt mig för att iallafall försöka bli bättre i skolan få bort IG och G. jag måste bara börja lyssna på lextionerna och börja plugga, det kan väll inte vara så svårt.... mitt mål är iallafall att gå ut med bara MVG. jag vet om jag bara vill så kan jag.

vad jag köpte

zara


H&M


H&M



PUSS&KRAM T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0