VARFÖR KAN JAG INTE SULTA OCH BARA VARA NÖJD!?

hjälp det är skolfoto i morgon och på fredag är det spex eller vad det heter!? jag kommer aldrig att kunna bestämnma mig vad jag ska ha på mig och hur mitt hår ska vara haha jag börjar redan få panik, jag kommer säkert så framför spegeln och jag vet redan att jag kommer aldrig bli nöjd som vanligt så kommer jag att komma försent till skolan som vanligt pga att jag har byt frisyr och kläder 10 gånger minst! det händer varje morgon. haha jag kommer drömma madrömmar om att kläder jagar mig haha :P vilka problem man kan ha. Varför kan jag inte bara lära mig att va nöjd med hur jag ser ut?! men vi får se hur det blir i morgon! nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon!



PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0