DET ÄR LÄTT ATT GÖRA MEN DET ÄR INTE LIKA LÄTT ATT TA TILLBAKA

det blir bara klagomål idag!  jag har städat hela dan men ändå är jag bara klar med ena av mina rum. men som tur har jag gjort det jobbig nu är det bara det där soffan, tven och garderoben är! jag har kastat jätte mycket jag anntar att det är det som har tagit tid jag vet inte vad jag ska kasta men nu har jag gjort det. jag har packat ner alla onödiga böker som jag aldrig kommer att läsa så nu finns det plats i bokhyllan/skåppet för tex väskor! :D jag ska träffa Hedda och vikku lite senar om jag hinner det vill säga, skulle vara riktigt mysigt att träffa dem! men nu måste jag forsätta att städa och göra i ordning mitt smyckeskrin.

pusspuss


haha ja skulle lika gärna kunna vara jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0