DET SKÖNASTE SOM FINNS ÄR..........PYJAMAS


GODNATT
nu tänkte jag gossa ner mig i sägen sätta på musik och sova! det blev en hemmakväll
 efter bråk med pappa. Det va ganska skönt för jag hade träning i en och en hav timme så efter maten satta jag och mamma på idol. Det va så bra att calle fick stanna och tove fick åka ut!

jag älskar den här stunden på kväll precis innan man ska somna när allt är lungt och mysigt och man
vet att man får bara slappna av sova! men det slår inte de första sec på morgonen när man inte vet riktigt vart man är och man är förtfarande kvar i drömmen!

nej nu ska jag sluta skriva för att jag ska kunna sova, jag tog på mig min favo pyjamas skjort:


kvällens låt



godnatt alla hoppas ni drömmer sött!
PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0