JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT VARA LIKADAN! DET ÄR TID FÖR FÖRÄNDRINGA!

 

man kan bara hoppas på det bästa utan att veta vad som kommer att hända!
det finns minnen man har som man vill uppleva igen, minnen man vill glömma.
 alla säger drömm som om du alltid kommer att leva men leva som om det skulle vara din sista dag 
men hur ska man kunna drömma om man inte vet vad du vill drömma om? 
hur ska man kunna leva utan att veta vad man lever för!
nu ska jag inte låta sorlig! men hur får man svar på fråger som inte blir ställda!?
jag har massa blider och minnen från sommaren som börjar suddas bort! minnen jag aldrig vill glömma!
haha veckan jag va på åsis med fredrika veckan vi va i brela, andra veckan vi va på åsis. allt jag har från sommaren är minne och bilder! minnen som jag kan skratta åt som när fredrika putta i mig i vattnet från segelbåten tror om jag inte minns fel att det va när vi va på seglarlägret eller vad man ska kalla det eller när tälltet rasa och myrorna usch! haha eller när vi trampa så fort vi kunde i den där trampbåten i brela för att komma bort från de där killarna som jaga oss :P haha eller bara när jag, hedda och vikku va vid oxhålet och sola mm sommaren gick fort plötsligt va det höst och sen blev det vinter! men snart är sommaren här igen hoppas det inte går för långsamnt bara!



PUSSAR FRÅN MIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0