DU FÅR MIG ATT LE SOM INGEN ANNAN, OCH SJUNKA LÅGT OCH BE OM MER

Fredrika har äntligen kommit hem från gtg! wohoo
jag har fått jätte ont i halsen och jag börjar få svårt att andas jävla astma!
jag får verkligen inte bli sjuk så här nära jul!

ngr saker ni kankse inte viste om mig:
1) jag har astma
2) jag har grov dyslexi
3) jag älskar tennis
4) har älskat segling från första gången jag såg en segelbåt men det va
inte förens i sommras jag verkligen började älska segling
5) jag är jätte blyg mot människor jag inte känner haha en sen när man börjar
 känna mig får man aldrig tyst på mig och min konstiga ideer! haha
6) jag älskar saker som åker fort men är skit rädd för höjder!
7) bott i Shanghai i 2 år eller det kanske ni redan viste

nu kommer jag inte på mer :P

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0