JUL SNÄLL

 

Hejhej jag har precis kommit hem från stan fick med mig hem två små påsar en
till fredrika och en till mamma och pappa. Nu är jag nästan klar med fredrika har bara ngr saker kvar.
jag får en present varje dag nu fråm till julafton jag vet barnsligt men kul :P det har varit så från jag har varit liten. Men nu har jag ju blivit äldre så jag tänkte vara snäll och köpa ngt till mamma och pappa för det har ju aldrig skadat ngn att vara snäll jag köpte i alla fall var sin ask från choklad afären.
pappa får wisky choklad tryffel och lakritskola och
 mamma får vild mörk choklad och en lakritskola

man kan köpa askar i alla olika storlekar det är en bra present för ngn som älskar choklad!!!
det finns hur mycket som helst att välja mellan. Lilla asken låg på 30kr så det är inte alls dyrt.

'


PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0