JULKLAPPA FÖR HELA SLANTEN


hejhej hoppas alla hade en underbar jul!
sitter och njuter av fruksalad och lyssnar på två ny låtar som jag hitta.

jag fick massa saker och alla älskar jag! kunde inte ha blivit bättre!!!! få se om jag kommer ihåg alla.
från mamma och pappa:
lite skid saker
camra samsung st500
 
tecnica stövlar, kommer att vara så söta i sälen


en fin mössa jag kan ha i sälen tex, den har en kanin töffs på huvudet


golf/tennis kläder

sälkten:
en odd moly kläning skit söt!!! älskar den
duschtvå som dofta smultron
wii box
wii spel
orrefors skål(till framtida planer)
en söt kläning/längre tröja rosa med en liten spetskant
parfym versense

en låda med massa smicka och skönhetsprudukter
present kort på mälarhöjdens lilla spa
biljett på  disney on ice haha det är en tradition sen jag var liten det är faktisk ganska mysigt att gå med små kusinerna :P
en till tröja/tunika
66 grader norr flis tröja (bra till segling)
smycke

ja jag tror det va det om jag inte har glömt ngt

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0