MAKE MY DAY <3


jag satt i enoch en halv timme bara för att få en doktor sen för att hon ska säga du har fått virus. jaha men hur ska jag för för att få bort det då!!! jag tänker inte vara sjuk på nyår!!!! och jag vet det är inget lilla jag kan gör ngt åt men åh. jag vill bara så gärna bli frisk! jag har ingen alvedon kvar för den jag hade gick inte att svälja och ni måste hålla med mig om att smaken va en alvedon är det värsta som finns det får än typ att börja spy! jag har två tröjor, tjocka strumpbyxor, mjukisbyxor och och två täken och jag fryser! galet men nu ska jag sova så jag bli frisk! det blev ingen shopping idag heller få bli det i morgon det känns som om jag har skjutit upp det jätte länge nu men jag kan inte hjälpa det. mamma kom hem med en sjuk present till mig för att hon tycker så synd om mig :) det va den där skin jacka jag har nämt förut! snacka om att jag blev glad! det va nästan så att jag blev frisk! en kopp honungs och citron te låter riktigt gott nu. jag såg att nigellas julstök har börjat ska titta lite på det nu sen sova som jag sa. pusspuss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0