OM EN VÄN KAN VISKA OCH ETT LÖFTE BRISTA

Nu är det bestämt Gotland på fredag! men jag kommer hem på söndag igen.
jag har städat eller städat och städat jag har plockat undan lite så duktig som jag är. jag kom hem för ca en timme sen efter att första ha varit på stan med hedda, clara, emilia och vikku sen träffa jag cissi sen åkte jag hem och åt jag är hur mätt som helst haha cissi jag tror du fattar och nu sitter jag här, men snart ska jag ut igen för att mötta lisa och vikku sen ska vi baka för att vi ska sälja i personal rummet till klass kassan. Jag hitta världens godaste choklad i dag som jag levde på när jag bodde i Kina! jag tror inte ni förstår hur glad jag blev och den smaken som va min favorit!!!!!  man mår jätte illa efter en men det är det värt!


just nu


jag har på mig mys kläderna nu
jeans och huddiesen kan det bli mer bekvämt!?

nu ska jag äta mig tjock med min favorit choklad och sen ska jag börja röra mig ut mot torget.
PUSSAR TINNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0