ONT I HALSEN OCH EN KOPP TE

 

Kom hem för ett tag sen det blev en lungn mysig tjej middag med mat och jätte god efterätt!
Nu njuter jag av en varm kopp te under en fillt. Jag sitter och tittar på bilder från förra året i sälen åh det va så mysigt! Vi kommer förmogligen att åka dit i år oxå men nu kankse hela island följer med oxå det skulle vara så mysigt!!! om det nu blir så att hela TJOCKA släkten följer med även mammas sida som bor på island ärligt talat så tror jag då att vi skulle ta upp ett helt sånt där hus som har 4 lägenheter! vi är så otroligt många! jag älskar när alla i släckten är med varan som på kalas, midsommarafton, julen ja alla högtider jag tror att det är därför jag älskar julen! Vi har alltid världens jul bord jag lovar allt finns! nu de senaste åren har vi varit på dalarö där min farbror och hanns fru har ett jag vet inte vad man ska kalla det men det är typ som ett landställe. Det är så vakert där när allt är vitt. när man kommer in ser man den här gigantiska granen med enormt mycket packet under, knappast att man kommer förbi jag lovar jag ljuger inte! om det är ngt min släkt gillar så är det att köpa presenter till alla särskilt min faster. Allt med julen är underbart! jag kan inte komma på ngt negativt!
eller jo jag kom på en negtiv sak med julen och det är att mina läppar svulnar
och blir torra det ser ut som om jag har en blandning av angelina jolie och ronald mcdonald läppar!!!
 det är hemskt och det kommer att bli värre vintern har precis börjat!
nu tänkte jag gå och lägga mig



två bilder i sälen 08 jag och lillkusinen (den sötaste som finns) som sover efter en rolig dag i baken!




JUST NU
har jag på mig ucla hoodie och viktorias secret sovbyxkor!


pusspuss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0