PULKA OCH MYS! <3

efter en lång dag ska jag äntligen få sova!

här kommer lite blider som togs idag


sötaste i hela världen!


 
jag är helt slut, jag visst inte att jag kunde bli så här trött av bara två barn. min lilla kusin
skulle alltid sitta i knät eller bli buren som va väldigt mysig försig så inga klagemål här inte!
vi har pysslat heladan sen blev jag trött så då tog vi på oss alla varma vinter kläder och sätte lillen i pulkan och gick och hyrde film louise vile se alivn och gänget så den blev det.

det är mitt tips
gå och hyr massa filmer bara det att få hyra film tycker de är kul och sen är dem tysta i en och en
halv timme till två timmar... skönt och så är det ju mysigt!

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0