SKOLAVSLUTNINGEN I SOMMAR!

jag sitter och pluggar till fysik provet i som jag har i morgon. jag lyssnar på samma låt som jag gjorde i morse så började jag tänka på sommaravslutningen jag kommer att gråta så sjukt mycket!!! jag måste skaffa vatten fast mascara till det! :P jag vet att jag inte kommer att träffa alla igen vissa kommer man ju att träffa fast man inte går i samma klass längre men de andra som man inte kommer att få träffa ska man bara säga hejdå och sen är det det!? de har ändå varit en del av mitt liv i dryga ett år! jag har träffat dom 5 dar i veckan i ca ett och ett halvt år! Vi kommer även att åka på klass resa vid slutet maj då kommer man ju komma ännu närmare alla för att sen säga hejdå! jag kommer gråta av både lycka och sorg, lycka för att äntligen ha slutat 9 och få börja gymnasiumet och nu börjar ett nytt kapitel och sorg för slutet och farväl!

 sommar skolavslutning 09


Hedda<3


Haha hedda och emilia<3


söta vikku<3


så fin bild clara och vikku<3


usch jag
(tog bilderna från vikkus fb hoppas det är okej)

PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0