VILL INTE TÄNKA FRAMÅT MEN ÄR LIV RÄDD ATT FASTNA HÄR!

livet är vad det är och jag eller ingen annan kan ändra på det! inget skratt utan tårar, ingen sol utan moln, Du kan tror vad du vill men det är aldrig som du tror. du kan hoppas och hoppas men det blir aldrig vad du hoppats på och du kan inte gör ngt! du vet inte vad du ska säg eller gör, eller vad du gjorde fel! gjort är gjort.

man ska räka till, man ska vara en bra vän och mitt i allt ska man vara sann. jag är inte den som säger rätt saker vid rätt tillfälle, jag vet inte hur jag ska säga och när! jag vet inte hur jag ska göra jag är inte bra på att säga hur jag verkligen känner! förlåt men det är den jag är.  jag vet inte hur jag ska göra för att få dig att må bättre och särskilt inte när du inte säger ngt!

jag vet inte vad jag vill gör eller vad jag ska göra i framtiden. jag har ingan planer jag orkar inte. jag vill leva i nuet men jag kommer på mig ofta att jag lever i dået jag vet inte vem jag vill bli.  men snart ska jag hitta vem jag är. allt jag vet att jag försöker vara mitt bästa men ibland räker inte det!


det blev lite djupa tankar hehe men det behöver man ibland. 
haha lite för djut i bland men jag hoppas i stod ut


PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0