Hemma/Dagens låt

Det är redan onsdag och jag hade ganska mycket att göra från skolan. Mamma har köpt en kalender åt mig. Mamma kommer hem snart och då ska vi åka och handla litte. Jag gick på träningen i går men jag träna inte jag hade inte träffat alla på en hela vecka och sakna alla. Alla var tyvärr inte där men men jag träffar dom på fredag. Det är ju landtränign i dag men för att jag inte är riktigt frisk så får jag inte träna men på fredag ska jag träna. Alla åtor håller på med tema KÄRLEK och vi håller på med en show. Jag har drama på EKV elevens kultur val så jag ska vara med ganska mycket. Jag och en annan tjej ska ha en talke show som hela showen handlar om och så kommer massa in i reklam avbrotet det kommer att bli jätte kul. Vi ska vissa den här showen för 9:orna 6:orna och föräldrarna. Det kommer att bli jätte kul=) På engelskan ska man skriva om en stat jag har New Jersey. Min dag har varit helt okej som en vanlig onsdag. Det finns en film som heter Jersey Girl och en låt som heter det. Det finns en gamal manlig artist som heter Bruce Springsteen som kommer från New Jersey och han är den som sjunger Jersey Girl.




Dagens låt är Jersey Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0