!!!KOM SOMMAR OCH LETEA EFTER PROV!!!

HEJ, jag sitter här famför datan försöker göra klart SO och letear efter prov och tittar lite på gamla sommar bilder.  Jag längtar så efter sommaren.Jag vet inte vart jag ska prov och det börjar bli lite ont om tid. JAg ska nog bara vara hemma i dag mamma är hemma och är sjuk så jag ska nog ta hand om henne. Imorgon ska jag träffa min faster och vi ska ha en mys dag sen på onsdag ka jag åka buss till klapen där min kompisoch hennes familj väntar på mig och vi ska åka skidor och bo hos hennes farfar. Det ska bli jätte kul. I sommar ska hon följa med mig och min famij till vårat land ställe i kroatien (BRELA) jag längtar så.

i brela 08

utsikten från terasen

jag och kusin
lite av min sommar 08


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vad fint! längtar till i sommar:P

2009-03-03 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0