Elina<3

Hej Hej
Jag vill berätta lite om elina från min synvinkel. Hon är en under bara person på alla sätt. Hon är som en syster för mig en syster som jag aldrig har haft. Hon betyder så grymt mycket för mig och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne!!! Hon är alltid glad och vill alla väl. Jag har aldrig hört henne prata illa om någon, som ni vet om ni har läst hennes inlägg (gästblogg) så har vi inte kännt varan så läng men det känns som om vi har kännt varan i evigheter. Kompisar kommer och går men vissa är eviga och det är Elina. Jag skulle kunna skriva 100,000,000,000,000,000 sidor  om henne och vad hon betyder för mig och endå bara täka en liten liten del!!!!  Jag kommer alltid att finnas här för henne.
                                                                           Jag älskar min syster Elina <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0