Tisdag

Hejsan
Tisdagar är en ganska lungn skoldag. Det börjar med slöjd, lunch, spanska,ekv och sist no. I dag hade vi American day då skulle man klä sig som en amerikan men så glömsk jag åär så glömde jag det. Alla skulle prata Amerikanska  men ingen gjorde det så det blev inte så mycket av den där American day men vi fick hamburgare till luch. I morgon har jag studiedag så jag ska träffa min lilla lilla nya kusin barn=) Jag var hos doktorn i går för min asma och sen fick jag livmordescancer spruta eller vad den nu heter. Jag har jätte ont i min arm efter det har två sprutor kvar=( <just det jag har träning i dag kommer inte håg tiden. Har lite bilder från ny år=)
Jag innan i ska skjuta raketer

JAg och min söta kusin sover

min kläning

mina skor


Sommar blider

JAg och min kusin ska åka peruglajd (tror att det heter det)

är på väg upp

jag på kräftskiva


Julen

jag var lite sjuk=(






Det var alla blider måste gå
PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0