ödet

jag är en sån som tror på ödet, att allt händer för en anledning, det fins ngt gott bakom det onda och täken. Jag är int eså bra på att läsa av människor eller vad jag ska göra sen. jag vill ha kontroll på allt men ändå älskar jag överaskningar och att vara spontan. jag avskyr mörker för att jag inte ser ngt och inte har kontrol över allt som händer runtomkring mig, jag kan vara jätte ledsen men ändå jätte glad på samma gång. jag har alltid undrat om det är så att man gör saker och träffar andra människor för att sen senare i livet för att träffa andra och göra andra saker. hur ska man vet vad man ska välja och inte välja och gör vid alla tillfällen. vad mening med mitt liv är?

PUSS&KRAM T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0