<3<3<3<3<3 IDAG FYLLER VÄRLDENS FINASTE ELINA 15 ÅR<3<3<3<3<3

                                            

Idag fyller Elina år. En av mina bästa kompisar. Hon är den finaste på jorden och hon förtjänar att ha en rolig födelsdag med mycket presenter och en stor tårta. 15 år fyller hon 5 år kvar till 20. Kom ihåg att jag älskar dig och kommer alltid att finnas här för dig bara ett samtal bort jag kommer så fort jag kan om du behöver mig och tar första planet som finns om jag skulle befinner mig på andra sidan av jordklotet. Du kan lita på mig till 110% och ännu mer jag kommer aldrig att svika dig jag kommer att göra allt för att du ska känna dig som du är den viktigaste personen som finns på jorden  för att det är du!!!! Vi har den kostigaste humorn som finns vi börjar skratt för vad som hälst när vi är tillsammans. Du betyder så mycket för mig Elina!!!!!!                                



<3GRATTIS GUMMAN<3

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack Tinna! Jag säjer bara detsamma!! du är helt underbart!

pusspusspusskramkramkram massa kramar till Tinna, min alldeles fantasktiska vän! <3<3<3<33<3<3

2009-03-07 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0