Inte skrivit på jätte läng (dagens låt)

HEJ
jag har inte skrivit på jätte länge som ni vet så har jag bytt skola för typ en månad sen jag trivs jätte bra!!!!!!! Jag tängte berätta varför jag har dagens låt(ar) Istället för att skriva jätte långa inlägg så tar jag låtar som beskriver hur jag mår el. hur min dag/vecka har varit/är. Om låten är glad så är jag så klart glad och om det är en ledsam låt så är jag väll ledsen. Min dag har varit bra. HEDDA och EMILIA kommer hem från orsa på söndag kväll saknar dom jätte mycket vill se deras varma snäll lenden. Om druyga 2 månader blir jag 15år saknar!!! Jag har ingen brådska att bli vuxen jag vill vara ung och frisk. Jag vill leva i ett liv utan problem och känna mig älskad och värdig att leva. Känna solen i ansiktet och grildoften i luften. Jag saknar så efter sommaren!!!!! Jag ska sola, bada, vara med kompisar, vara utomlands och njut av livet. Alla säger att man ska leva livet så länge man kan. Jag försöker men jag vet inte om det går något bara men men jag försöker. Jag är så GLAD jag vet inte riktigt varför men jag är verkligen GLAD har varit det hela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0