lite om min vecka<3

Jag är snart klar med min första vecka på min prao och det här gott bra jag har jätte kul. Mamma tyckte att jag hade varit så duktig första dagen så jag fick presenter, jag fick chloé parfym och fred perry skor.  I dag gick jag, mamma och pappa till loggopederna och pratade och dom sa att jag ahr dyseleksi och massa saker. Nu i helgen ska vi åka in till stan och kolla på data åt mig så för skolan jag har hittat två jag vill ha!!!!!! Rosa Mac datan säger mamma att den är förstor så då hittade jag en annan HP:en är mycket mindre så det finns en stor chans att vi köper den till mig " HOPPAS HOPPAS" efter det gick jag, mamma och min faster på bio. Det var jätte kul hade inte träffat henne på jätte länge. jag hade lovat mamma och faster att jag skulle gå med dom på SHOPAHOLIC och man måste hålla det man säger. Jag läser boken nu och den är mycket bättre!!! men nu måste jag gå skriver mer sen när jag har tid

Fred Perry Gingham Flat Sandals


 PUSS T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0