Måndag och helgen

Hej
Helgen började med att jag och mamma åkte in till stan och köpte present till elina och sen skulle vi gå till the phone house det slutade med att jag och mamma gick ut med en Xmobil till mig den som jag ville ha. Älskar den. Det blev tre saker till elina en super snygg T-shirt ett fint halsband och jätte gulliga hårspenen. På söndagen träffade jag elina vi gick och åt Sushi det var super gott sen gick vi hem till henne och hade jätte kul. Vi gjorde om min nya heder och bakgrund vist blev det skit snyggt :D
                      


Idag började jag 08:30 och sluta 12:30 för att jag skulle till tandläkaren. Hon sa att allt såg väldigt bra ut. Så allt är bra med mina tänder det är jag glad för.  Nu är jag hemma och ska ta det lungt. Jag är jätte trött!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0