Min helg

Jag har tävlat hela helgen här kommer lite blider från tävlingen!!! Det gick jätte bra för mig på tävlingen allt som allt förbättrade jag mina tider med 12 sec. Vi bodde jätte fint tyvärr glömde jag att ta bilder på rummet :( men jag tog massa andra och videoklipp


reste i lacoste t-shirt och jucie mjukisar


simmbanorna

klubben jag är i

det finns typ alltid sveriges flagga på tävlingar

hade lite tråkigt den sista timme  :)' (hehe)

Fredrika kollar på tävlingen

det vi åt

älskar bilar!!!!!!!!


När jag kom hem åkte jag och mamma å hyrde en film och la oss i sängen för att ta det lungt och titta på film. Jag var jätte trött när jag kom hem jag sov hela vägen hem från eskelstuna.




TRAILEREN




FILMEN var bra jag ger den en fyra av fem stjärnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0