Jag är så himla lycklig i dag<3

Ciao jag kom precis hem från konfan imorgon är det konfirmation allt har gott så snappt. Efter mötet gick jag, cissi, jessica, åsa och sara och köpte glass sen gick dom andra hem och jag och cissi gick till en brygg och satte oss ner å prata och sola det var jätte mysigt. klockan 15 ska jag på kalas hos mina kusiner sen ska jag nog ut med cissi, sara, åsa och  jessica det kommer att bli jätte mysigt<3 Just det, det är stockholm marathon i dag

(det är inte min pappa som springer eller som heter jan)

jag åt en magnum mandel det var jätte gott :)



men nu måste jag göra mig i ordning till kalaset<3
hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag!!!!!


PUSS&KRAM T

Kommentarer
Postat av: tuba

www.tubas.blogg.se , har frågestund just nu så du kan fråga vad du vill! =)

2009-06-08 @ 15:45:35
URL: http://tubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0