03:02


jag kan verkligen inte somna! det är för många tankar!

jag önska att du visste
jag önska att du fatta
jag önska att du kände likadant
jag önska att du var min, bara min
jag önska att du sa att jag inte bara var någon i mängden
jag önska att du sa att jag va din
jag önska att du sa att jag är den ända för dig att det inte fanns någon annan
jag önska att du såg mig nu!
jag önska att du höll om mig när mina tårar rann för dig
jag önska att du va här så du kunde säga att allt kommer att bli okej
jag önska att jag fick se ditt leende igen
jag önskar att jag fick höra ditt skratt
Men nu är du bort...



jag och lisa fisa har töntat oss på fb :P hahaha alla kommer typ att ha
 1000 händelser i morgon från oss. hon kunde inte häller sova.

PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0