ALLT ÄR INTE SOM MAN TROR ATT DET ÄR!


Hej

Jag har inte bloggat ngt idag för att jag har pluggat spanska och ja varit i skolan.
jag hade tänkt eller jag gjorde min första videoinlägg i dag men sen när jag gjorde ett konto på videofyu.me så stod det att det tar typ 2 veckor tills man får ett konto ås ni får vänta.
jag lyckades komma försent till skolan som vanligt som tur så var jag inte ensamm om det Lisa skrämde slaget ur mig när jag gick av bussen!!!! Hahaha. Jag hade No som första lektion och jag förstod inget jag och lisa satt och titta på varanda som två stora frågetecken! Sen lite senare på tekniken så kniv häg Lisa mig eller nu ljuger jag, jag råkade boxa handen i kniven hon höll i :P vi skär nämligen ut ngr lådor på tekniken det är tydligen en bra allmenbildning eller ngt. Vad hände mer?... inget typ. eller jo Vikku berätta att hon och hennes syrra och hennes kompisar hade gjort anden i galset så läskigt och det fungera!!!! vissa säger att det är alltid ngn som trycker men jag väljer att tro på det. Vi bestämde oss för att göra det i helgen typ jag måste få svar på ngr saker haha det är så läskigt man måste sitta i mörkt rum och jag som är så rädd för mörker. men nu måste jag sov så
pusspuss på er




PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0