ÄLSKAR ATT SKRIVA!


Jag älskar att skriva dikter, texteroch så vidare här är tre som jag har skrivit.
den första skriv jag för jätte länge sedan.




R.K.O


Rädsla är en känsla och ett mysterie.
Kärlek är en känsla, en känsla som är vacker.
Oro är den känslan jag får när jag ser dig en kamp mot mig själv och mina känslor.
Rädsla, Kärlek och oro är ett oändligt krig.

IBLAND


Det ända man vill är att vara lycklig, men hur kommer man dit?
Att vara fullstädigt lycklig vad är det? kan man vara det? jag sitter här i mörkret
i mitt rum, och tänker på hur mitt liv har blivit och förändrats. Ibland känns det som om hela världen håller på att gå under och ibland kan jag inte sluta le!, ibland känns det som om jag vill bara ge upp och
ibland känns det som om jag svävar på rosa måln!, ibland rinner tårarna ner för kinden och ibland kan jag inte sluta skratta!, ibland vill jag brätta för dig och ibland vill jag glömma, ibland vill jag fly och ibland finns det inget bättre än att stanna, ibland känns det som om jag inte kommer klara av att resa mig igen och ibland känns det som om jag klarar att, ibland känns det som om mitt hjärta kommer att vara krossat föralltid och ibland känns det som om det aldig kommer att kunna krossas igen, ibland.....


UTAN DIG VID MIN SIDA
minuterna går
dagarna går
månaderna går
åren går
utan dig vid min sida

sommaren kommer
sommaren går
hösten kommer
hösten går
vinterna kommer
vintern går
våren kommer
våren går
utan dig vid min sida

snön faller
regnet faller
bladen från träden faller
solen skiner
vinden blåser genom mitt hår
utan dig vid min sida

jag skrattar
jag gråter
jag ler
jag andas
jag lever
utan dig vid min sida

PUSS&KRAM T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0