BIG GIRLS DON'T!

 

Hej hej har inte skrivit på läng så jag tänkte gör det nu!
jag hade temadag i dag så jag slapp att ha massa jobbigt lektioner istället så titta vi på en film som hete res dig inte upp den va skit bra och skit läskig! den handlade om våld på gatan som änder varje dag, varje helg, varje år. Sen fick vi svara på ngr frågor, sen kom en läkare som jobbar med offer som har blivit misshandlade, han visade även bilder på människor som hade kommit in med livshotande skador! Procenten av misshandel under 29 har stigit sjukt mycket under bara ngr år! De som hade föreläsningen med oss kommer komma tillbaka 3 gånger till för att prata mer med oss om det här. Han som är med i programet inlåst har aldrig set det men en av dom killarna som är typ mentorer (tror att han är en av mentorerna i alla fall)ska komma och prata med oss oxå. men  nu ska jag sov har ju skola i morgon




PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0