BRUN UTAN SOL? JA, TACK!!!

 

Hejhej

jag funderar på att solduscha eller ngt jag vågar inte sola solarium för jag har klaustrofobi jag får rysningar bara att tänka på det! usch..... jag vill bli brun igen! jag klänner mig fräschare då, jag får be mamma och pappa vi åker till ngt varmt ställe under en vecka på jullovet.

Juste nu sitter jag och virkar haha va tantig jag låter men jag måste höja betyget i slöjdså jag håller på med 3 saker, en halsduk, tunika och en klänning. jag har faktiskt hunnit göra en halv meter på halsduken ikväll haha visste är jag duktig! men nu ska jag sova tror jag ska ju upp i morgon har ju skolan man måste gå till ska bara virka lite till.



PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0