DU ÄR ALLT OCH YCKET MER ÄN JAG NÅGONSIN KOMMER ATT FÖRSTÅ!



Jag saknar sommaren så sjukt mycket! där då allt händer och man kan
 gå i shorts och bara linne man kan segla åka båt! Nu är det mörkt och gråt jag kan inte
 fatta att jag säger så men det är som vanligt jag vill ha det som jag inte kan ha!
 Nu vill jag ha sommar och inte vinter eller jo det vill jag men det ska vara snö och julafton.
imorgon är det skola igen det positiva är att jag missar spanskan! :D

jag har fått ngt konstigt utslag syster sa att det kunde vara en alergiskreaktion det gör sjukt ont
och det känns som om min handled brinner!idag efter skolan stack jag och vikku hem till hedda och hälsade på
sjuklingen. men först gick vi till vivo och köpte julmust och gott sen åkte vi hem
 till henne sen kom jag hem och somna i diräkt. haha det va min dag :P
men nu måste jag sova så jag orkar upp i morgon.



PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0