DU ÄR DEN JAG KAN LITA PÅ

HejHej
jag va med vikku, hedda,emila och clara på gymnasiummässan i dag nu vet jag vilka skolor jag vill börja på!
ska snart sova men jag är  inte trött alls! jag fick hem mina jimmy choo grejer i dag dom hängde på min dörr när jag kom hem. Bilder kommer i morgon.  I morgon blir det New Moon! :D Det va jätte länge sen jag va på bio känns det som. Jag älskar att gå på bio det är så mysigt.

Igår gick jag på land träningen behövde röra på mig efter den dagen. det bästa som finns när man är nere, arg, ledsen är att träna då fokuserar man sig bara på det tycker jag i alla fall. Det va så skönt att träffa dig då Fredrika du får mig att le hur nere jag än är!


Du är den jag kan vara mig själv med,
Du är den jag berättar allt för,
Du är den som vet  allt om mig,
Du är min tryghet,
Du är den jag lutar mig vid när jag inte orkar stå upp själv,
Du är den jag skrattar mest med,
Du är den jag saknar mest,
Du får mig alltid att le,
Du får mig alltid att skratta,
Du är den som ALLTID finns här för mig,
Du är den som vet mest om mig,
Du är den jag litar på,
Du är den som vet vad jag har gått igenom och vad jag går igenom,
Alla minnen vi har tillsammans,
Du är som min syster,
Du är min allra bästa vän

Du är allt och mycket mer!

PUSS&KRAM T


Kommentarer
Postat av: fredrika

åh <3 älskar dig så mycket bästa vän <3<3<3 jag kommer alltid att finnas där för dig vad som än händer<3 älskar dig så mycket :D

2009-11-20 @ 17:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0