GE MIG SOMMAR ÅH JAG BLIR GLAD!

 

HEJEHJ

jag somna 20 i går helt stört jag va så trött efter i förgår så jag somna direkt! det va så himla skönt men nu är jag super pig! om jag sover för länge en kväll/dag kan jag inte somna nästa kväll. Jag har matte prov i morgon och det kommer inte gå så bra! glömt plugga och tappade bort min matte bok.
Jag tappar bort alla mina saker men jag hittar de igen eller de flesta. de här veckan har jag tappat bort mitt
1)busskort
2) min matte bok
3) min teknik bok
3) min pärm
4) min mobil (idag)

och sen ngt annat men det kommer ajg inte ihåg! :P idag efter skolan gick jag vikku och emilia hem till henne sen behövde vikku åka till träningen så jag och emilia tog det lungt och en kopp te och gick ut och satte oss på terasen å bara prata det va riktigt mysigt!

vill ha sommar det va då det va som bäst!

BRELA <3





SOMMAR PUSSAR T vad det nu är :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0