JIMMY CHOO FOR H&M <3



HejHej

Nu är jag hemma efter en lång dag på stan med mamma vi hade en liten mamma dotter dag,
 det va jätte mysigt. Jag kom hem med tre Jimmy choo påsar och en ny mobil. Jag och mamma hade först inte tänkt åka in till stan och shoppa ngr jimmy choo grejer vi hade set som vi titta på nätten men det krascha så mamma ringde H&M kontoret och för att hon jobbar där så sa dom att dom kunde ta vår bestälning eller det vi ville ha. men sen åkte vi in till stan i alla fall så det blev lite mer saker än vi hade tänkt oss.
Det blev
armband, väska, skor, byxor/ leggings
 ett till par byxor, plånbok,linne,  ett par balerina.


snygg mobil va! :D nä skoja bara min experia gick ju sönder igen
så under tiden den är på lagning så är jag fast med den här mobilen. 
Jag fick inte med ngr nr så smsa era nr till mig!!! :)


PUSS&KRAM T 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0