LIVETS STÖRSA GÅTA ÄLSKA, GLÖMMA OCH FÖRLÅTA

 

Fejka ett leende och ingen kommer att komma på dig!

Människor kommer och går. Man inser att vissa människor är inte dom man tror att de va.
Man hoppades att det inte skulle bli så att man står kvar helt ensam! Jag trodde inte att du va som alla andra, jag trodde mer om dig, jag vill inte lyssna på vad andra sa, jag vill inte tro dom heller! Man kan inte ändra på människor. Man kan bara ändra på sig själv.
Vi är de vi är pga vad vi har gått igenom i vår liv,
vi blir starka av svårigheterna och förlusterna vi har behövt gå igenom vi får livsglädje av
de få stunderna vi kan skratta som aldrig förr och släppa att, när vi är som lyckligast helt enkelt. Vi är de vi är pga av erfarenhet.



PUSS&KRAM T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0