LYCKA?



Det ända man vill är att vara lycklig, men hur kommer man dit?
Att vara fullstädigt lycklig vad är det? kan man vara det? jag sitter här i mörkret
i mitt rum, och tänker på hur mitt liv har blivit, förändrats. Ibland känns det som om hela världen håller på att gå under och ibland kan jag inte sluta le!, ibland känns det som om jag vill bara ge upp och
ibland känns det som om jag svävar på rosa måln!, ibland rinner tårarna ner för kinden och ibland kan jag inte sluta skratta!, ibland vill jag brätta för dig och ibland vill jag glömma, ibland vill jag fly och ibland finns det inget bättre än att stanna, ibland känns det som om jag inte kommer klara av att resa mig igen och ibland känns det som om jag klarar att, ibland känns det som om mitt hjärta kommer att vara krossat föralltid och ibland känns det som om det aldig kommer att kunna krossas igen, ibland.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0